torsdag den 2. april 2009

Ved Stranden :)

Uuh, sommeren nærmer sig med hastige skridt! Det er SÅ dejligt! Idag var vejret endnu engang helt fantastisk. Solen skinnede, det var varmt, himlen var skyfri og lyseblå og der var ingen vind. Det var bare skønt! Så vi gik en tur til stranden for at nyde vejret og kigge ud over det stille vand. Dermed fulgte en del billeder - alle taget med min mobil [Sony Ericsson C905]. Desværre kan jeg ikke tage æren for billede nummer 3 - det med benene - og det er lidt ærgeligt, for det billede er virkelig fantastisk, synes jeg. Kathrine har taget det - derfor står der ikke Copyright ThunFoto derpå. :)
[Det minder mig om - Kathrine har faktisk også taget det første billede - det med mig, så det er lidt snyd, at dér står Copyright ThunFoto. Sorry!]






2 kommentarer:

  1. Så viser det sig, at hun er meget bedre til det end dig.. :P
    Det lyder hyggeligt..
    Nu har jeg også været her.. :D

    SvarSlet
  2. bla bla bla.. Men godt at se, du har været her! Jeg håber, du kommer ofte, så du kan følge med. :P

    SvarSlet