fredag den 17. april 2009

Kanin måske...

Det forholder sig ligenu sådan, at jeg er på besøg hos min storesøster i Aalborg. :) Det er pure hygge. Men altså - hun har fået en kanin af sin forlovede. Og dén er bare nuser! Derfor har jeg selvfølgelig taget billeder af den med mit super kamera i mobilen. Dem vil jeg dele med nogen - i hvert fald et par stykker af dem. For den kære kanin ser viiirkelig sød og dejlig ud. (Det er den også i virkeligheden.)

Så er der selvfølgelig lige nogle blomsterbilleder. Jeg var ved at rydde op rundt på skolens område, og så kom jeg forbi noget påskeblomst og noget tulipan, som så flot ud, og så er det jo godt, man har en herlig kamera-mobil.

Det sidste billede er bare fordi, jeg lige havde lyst til at eksperimentere med mit billedprogram og mine egne færdigheder. Det oprindelige billede er taget med webcam - derfor er kvaliteten ikke vildt god; men her handler det altså også om selve konceptet. :)







2 kommentarer:

  1. Aw, hvor er den sød :D
    .. og sejt billede, det sidste. Ö

    SvarSlet
  2. Kezia Thun Madsen7. juli 2009 kl. 03.50

    LaCooooooooooooouuuuur

    SvarSlet