onsdag den 15. april 2009

Piiiinliigt...!?

Puha, der kommer en masse skrift for tiden. Men af og til sker der bare nogle sjove ting, som man får lyst til at dele.

Jeg maler badeværelser for tiden. Det har jeg faktisk gjort rigtig lang tid, synes jeg. Men altså, nu er jeg i gang med nogle af de sidste, og det foregår på drengegangen. Her kan man løbe ind i sjove episoder. Man kan også, som jeg, bare arbejde og lade episoderne komme løbende til én. Dét, der sker, er at jeg står stille og roligt og maler, og pludselig løber der en nøgen dreng rundt. Da jeg var i en mærkelig tilstand af chok og forbløffelse, kunne jeg kun grine [og lade være med at kigge...]. Badeværelset ligger mellem 2 værelser og er ret lille, så han stod bare på gangen - heldigvis - og ikke frygtelig længe. Men flere drenge hørte om postyret og kom til, og så skulle han jo lige prøve en gang til. Ak ja! Hvor lægger de hjernen, når de står op?? Godt jeg trods alt vendte med siden til, så jeg ikke var tvunget ud i en situation, der kunne blive meget pinlig. [Situationen var faktisk pinlig, men det lod ikke til, at andre end jeg bemærkede det..]

Jeg vil undlade at sætte billeder ind af situationen [jeg har heller ikke nogen!!!], i stedet kan disse billeder af en smuk solnedgang evt. fortrænge mulige grimme billeder, der måtte opstå i læserens hoved....



7 kommentarer:

  1. Det er vel ikke nogen af "de" drenge?
    og nå nej, hvor du ikke har nogen : D

    SvarSlet
  2. Jeg har da virkelig ikke nogen Miriam! xD Nu er du skør. Nej, det var ikke nogen atf 'de' drenge - bare rolig. ;)

    SvarSlet
  3. Åh godt, det ville bare trække endnu mere ned jo =P

    SvarSlet
  4. - må jeg forresten godt hugge et af billederne til min baggrund? :]

    SvarSlet
  5. Nu har jeg været her..
    Der har jeg godt nok kørt forbi mange gange.. :D

    SvarSlet
  6. Ja, det har jeg også efterhånden. Men det er bare vildt flot, når der er solnedgang på samme tid. ;)

    SvarSlet