torsdag den 9. april 2009

Skørt

... virkelig!!
Så har man nemlig påskeferie, og det er jo alt herligt. Simon har just oprettet en bruger på pointshop.dk, hvor jeg i forvejen selv er bruger, da jeg jo i mit forbruger-mindede hjørne (område) gerne vil prøve at optjene point nok til at kunne 'købe' nogle af de ting, der kan købes. Der er meget at vælge mellem, siger jeg bare lige.

Anyway, Simon har altså også oprettet en bruger, og derfor kan vi sammen sidde og nørde for at få point. Man kan fx åbne et link og hænge på i 30 sekunder, det får man 20 point for. Eller man kan tage en test og få mellem 200 og 500 point.

Og bare lige for at sætte det i perspektiv, så koster 5 makeup-børster altså 23000 point. Så vi arbejder os fremad. :) [Jeg har udset mig en taske, som vist koster omk 300.000 point...]
Det jeg egentlig ville frem til med alt dette, er at jeg har oprettet en ny blog [www.ThunFoto.pointblog.dk] bare for at få flere point. Så får jeg nemlig 1000 point om dagen, og 200 point, hver gang jeg skriver et indlæg.

Jep - skørt! Hvad er det dog for en forbruger orienteret verden vi lever i. Altså!

3 kommentarer:

  1. Pointshop? Hva sker der? :O det er jo en lorte side..
    Men nu har jeg også været her.. :D

    SvarSlet
  2. Det kan du selv være.. :D

    SvarSlet
  3. Kezia Thun Madsen7. juli 2009 kl. 03.54

    Sorry det kommer så sent, men det siger man altså ikke Bakbo;)
    Elisabeth er altså go´ til det med billeder, barae lige så du ved det;D

    SvarSlet