tirsdag den 31. marts 2009

Musical

Jeg var ude for at se en musical i weekenden. Den indeholdt en masse af de gode Queens sange, og skuespillerne var utroligt gode til at leve sig ind i rollerne. Lige fra dem der spillede hovedpersonerne til de små biroller, der bare skulle være på scenen uden at sige noget. Det var en fantastisk oplevelse, både for øjnene og ørerne - for de kunne da godt nok synge! Hurra for dem! Her kommer nogle billeder, som ikke viser ret meget af musicalen - man skulle have været der - men viser nogle scener, hvor jeg fik taget et ganske udmærket billede. Sådan er det i hvert fald med det første. De to sidste, står Sarah i centrum, og det, syntes jeg, var lidt sjovt, da hun 'bare' var en birolle. :)



6 kommentarer:

  1. Man skulle bestemt have været der.
    Jeg var ret imponeret over hende Birgitte, må jeg sige.

    SvarSlet
  2. Enig, enig!
    KillerQueen var også fantastisk, synes jeg.

    SvarSlet
  3. Det undrer mig at I slet ikke har nævnt ham Anders der spillede Galilæo... han havde da en fantastisk sangstemme (men det gælder også Birgitte og hende de spillede KillerQueen)...
    Gode billeder!! Jeg fik ikke noget ordentligt ud af mine forsøg på at tage billeder.

    SvarSlet
  4. fedtfedt.
    får vi dem snart herhjem?
    - og ja Tamar. Han sang virkelig supergodt og killerqueen. men danserne var altså virkelig også gode.

    SvarSlet
  5. *og killerqueen sang også godt : D

    SvarSlet
  6. Ja da! Helt enig! Anders sang også utrolig godt! :)

    SvarSlet