søndag den 28. juni 2009

slut på SE - næsten ..


I går sagde jeg farvel til en masse fantastiske unge mennesker. Nogle af dem kunne jeg heldigvis sige 'vi ses' til, og det var egentlig meget rart.
Nu går der en uge, hvor jeg lige skal hjælpe til med at gøre rent her på skolen. Det bliver godt nok underligt at rende rundt på en ''tom'' skole, når man savner dem, der plejer at rende rundt og gøre hverdagen sjov.

Her følger billeder af nogle af de fantastiske fra Søndbjerg! Jeg kommer til at savne jer!








6 kommentarer:

  1. Kommer til at savne de trygge rammer og de fantastiske personer omkring mig..
    Nu fandt jeg ud af det Thun.. :D

    SvarSlet
  2. Ja, det ser jeg . :)
    Savner også de fantastiske personer !

    SvarSlet
  3. Wooow
    Det nederste er jo mega klasse ;)

    SvarSlet
  4. Ja, pga. personerne på billedet . (og fotografen selvfølgelig . ;D ..)

    SvarSlet
  5. Kezia Thun Madsen7. juli 2009 kl. 03.47

    Haha, Jeg kan også godt lide det, men det ville måske være bedre hvis jeg også var på det;P
    hmmm. Ja, det ville det:D

    SvarSlet
  6. Kezia ! Det ville være meget underligt, hvis du var på billedet .. :D

    SvarSlet