torsdag den 4. juni 2009

Å-festival + cola

Her kommer lige nogle billeder fra Å-festival i pinsen. Jeg var der godt nok kun søndag, så derfor er det også kun indtryk fra søndagen. Det var fantastisk vejr, og super fede koncerter! Det kunne faktisk ikke have været bedre..
Grunden til, at min overskrift også indbefatter ordet 'cola', er, er jeg just i dag har erkendt, at jeg kan sammenlignes med denne væske. Underligt!? Ja, det tror jeg da nok! Anyway - her er forklaringen, for den, der har brug for en sådan.
Jeg har været ude at slå græs i dag (meget græs, og jeg har brugt det meste af dagen på det..), og umiddelbart inden jeg gik i gang med 3. og afsluttende heat, havde jeg drukket en halv liter cola. Græsset, jeg fræser rundt på, er umiddelbart plan - men man skal ikke lade sig narre! Der er masser af bump og huller. Og her kommer sammenligningen: ryster man cola længe nok, vil væsken have en tendens til at (hvis i flaske eller dåse) ville ud. Sådan havde jeg det. Da jeg havde siddet et par timer på maskinen, havde væsken i mig en frygtelig trang til at komme ud. Og lige til slut. Jeg nåede toilettet, inden det gik ud over mine bukser og blev pinligt....


Ingen kommentarer:

Send en kommentar