torsdag den 11. juni 2009

HJÆLP!!


Jeg har brug for hjælp!
Jeg fik en tanke lige pludselig. Hvad nu hvis jeg var spærret inde i mit eget hus? Alle vinduer og døre er spærret og bevogtet, og lige om lidt vælter de mit hus ned over mig. Jeg er inde i det, og har ingen mulighed for at komme ud. Eller har jeg? Hjælp mig!
Jeg har sat en skitse ind, så du kan se, hvordan mit hus ser ud. Du kan også se alle ind-/udgange, og du kan se, at de er spærret. Hvordan kommer jeg ud, inden de vælter mit hus. Jeg vil ikke dø!
HJÆLP!!

5 kommentarer:

  1. Skyl dig ud i toilettet, så ender du ganske vist i kloakken, men det er vel bedre end at være i huset

    SvarSlet
  2. Det var en go' idé, Tamar:)
    Jeg tror bare ikke at hun kan komme derned;)

    SvarSlet
  3. Jeg ville tage en hammer, og grave et hul i muren og stikke af :D

    SvarSlet
  4. lige der ved stuen hvor der er et langt ubevogtet stykke.

    SvarSlet
  5. Tak for idéerne. I har givet mig nyt mod. :D

    SvarSlet