fredag den 7. august 2009

Sommerferie

Forklaring under hvert billede .. (:
En dag, da jeg kom hjem (kørende i min bil), var der vandkamp mellem mine brødre. Filip sprøjtede direkte på sideruden, og set så egentlig meget sjovt ud. Så .. jeg tog selvfølgelig et billede. (:
Jeg har set de søøøødeste små dyr i sommerferien. Det her er en af dem. En utrolig kær ælling. Det er i hvert fald ikke en af de grimme. (:

Denne harekilling mødte jeg, da jeg var i gang med at slå græs. Den fór over plænen, og ''smed'' sig ned i noget højt græs på en lille skråning (jeg var ikke kommet dertil endnu...), hvor den trykkede sig helt ned mod jorden. Det så virkelig kært ud, og den blev siddende/liggende helt vildt længe.. også selvom vi var gået væk fra den. (Den er væk nu..)

Haha - sjoveste ! Vi var i Skive, og så aftalte jeg med Daniel, at han skulle stille sig ind i midten af en af springvands-cirklerne.. Egentlig troede jeg ikke, han ville gøre det; men det gjorde han så. (Det var også utrolig godt vejr, pænt varmt!) I starten var vandet ret højt, men så blev det lavt, og kom ikke op igen før efter lang tid, da Daniel var smuttet væk igen. Sjovt var det!! (:

3 kommentarer:

  1. Yes, sådanne billeder har jeg savnet (y)

    SvarSlet
  2. Kezia Thun Madsen8. august 2009 kl. 10.53

    Sjove billeder;)
    Gad virkelig godt have set harekillingen:D

    SvarSlet
  3. Anden er bare cuute <3

    SvarSlet