søndag den 23. august 2009

Car-hacking ! Ö

Natten mellem fredag og lørdag var der indbrud på skolen. Eller.. Der blev smadret en rude til værkstedet, hvor der blev taget noget værktøj, som efterfølgende blev brugt til først at smadre ruder i min bil, og derefter har bøllerne forsøgt at starte bilen ved at kappe nogle kabler og ja, hvad ved jeg.. I hvert fald kunne de ikke stoppe alarmen, så de skred uden bilen. Der blev tilkaldt politi, og der havde endda været vidner, så det er jo super. Men bilen kunne ikke starte og ruderne var stadig smadrede. Dagen efter (alt dette skete mellem 3 og 5 om morgenen) lavede en fyr fra mit hold dog bilen (ret fantastisk at gå på højskole med en automekaniker!) ; men ruderne er stadig væk.

Smadret rude i førersiden. Og alt fra handskerummet lå spredt ud i hele bilen. Som det ses ligger noget af det på passagersædet foran.

Puh - 2 smadrede ruder..

Glasskår over det hele - og en svupper !? Fra mit bagagerum btw. Hvor alt var rodet rundt; men dog var ingenting stjålet. Mit kamerastativ lå under det ene baghjul. Hmm..


Alternativ tildækning for resten af natten. Sorte poser så der ikke kom regn eller noget andet skidt ind i bilen.

Dagen efter fik vi støvsuget bilen og fjernet de sølle rester fra ruderne. Et par fyre fra holdet var så flinke at sætte alternative ruder i til vi finder noget, der kan bruges.. På posen på forreste dør står der: Vejle Kommune - Storskrald - Til sorteret storskrald - Husk at binde for sækken.
Jamen tak drenge. ;D

5 kommentarer:

  1. Så er det jo godt, vi ved at der står en bil magen til på Løgballevej ved Vejle, ikke? ;)

    SvarSlet
  2. Haha ! :D .. Det havde jeg lige glemt, men nå ja. xD

    SvarSlet
  3. Jeg synes det klær bilen, med de nye ruder. :) Der er ingen, som har nogen magen til. - SÅ TILLYKKE!! Synes ikke du skal sige tak til tilbuddet om køb af ruder hos en ophugger. - Det kan kun blive værre!

    SvarSlet
  4. Niiiice :D
    eller.. det var det vel ikke. ::)

    SvarSlet
  5. Kezia Thun Madsen29. august 2009 kl. 09.01

    What!! Indbrud i lige DIN bil, det er altså underligt når den er så........(gammel):/
    Men det er jo nok fordi at de har hørt Majbritt og kalde den 'Det hvide lyn' Haha

    SvarSlet