mandag den 27. juli 2009

Hmm

Jeg synes ikke ham forfatteren har været så heldig med sit efternavn. Men det er da meget sjovt. :D .. (Han hedder btw. Steven til fornavn..)

Mht. Katjes bamsen i hindu-udklædning nedenunder, så synes jeg virkelig det er ringe lavet på slik-fabrikken! Tænk at put-farve-på-næsen-maskinen ikke kan genkende, hvor næsen er - tsk tsk. Men som Andreas sagde: ''Du kan bare sende den tilbage og klage over fejlen. Så sender de måske 5 nye poser som undskyldning.'' Tjaeh, hvis nu de smagte godt, var det da en god fidus. (:


7 kommentarer:

  1. Haha, det der er overhovedet ikke tilfredsstillende..
    Klag..

    SvarSlet
  2. åh nej );
    væmmelsens bamse :b

    SvarSlet
  3. Kezia Thun Madsen28. juli 2009 kl. 07.04

    Hvor er det kikset:D
    Det ser mega dumt ud!
    Man kan ikke se at det er en bamse!;P

    SvarSlet
  4. xD ..
    Vi bliver nok nødt til at kalde hindu-bamsen Otfinoski . xD

    SvarSlet
  5. Først troede jeg lige, at det der Otfinoski var slikkets navn, meen det passer vist ikke helt.. xD

    SvarSlet
  6. Nej nej .. Det var bare en bog jeg fandt, hvor jeg syntes efternavnet var ret sjovt . xD

    SvarSlet
  7. hahahah, jeg troede navnet var noget du havde set på en lastbil eller sådan.. :b

    SvarSlet