fredag den 24. juli 2009

Hårkur (og smuhsies..)

Et par billeder fra tøsehygge/hårkur . xD
Det var godt for håret, men nakken havde det ikke så godt. Det er svært at få vasket håret på en behagelig måde, når man ikke har stol og frisør-vask .. så ved man det.
Jeg kunne jo ikke så godt tage billeder af mig selv, så Miriam måtte finde sig i at være model.
Det nye billede, der vises øverst på min blog (hvor der plejer at være en svane), er Miriam, da hun var ved at tørre sit hår. Jeg synes, det ser ret cool ud. Og Miriam - du har schmukke øjne. ;D
Det nederste billede er fra vores smuhsie-dag. De ser jo lækre ud - og det var de også. (:


2 kommentarer:

  1. Kezia Thun Madsen24. juli 2009 kl. 12.01

    Mmmm, Det der billede til sidst, det ser MEGA godt ud. Jeg gad godt smage:P Det første er altså også hret sejt

    SvarSlet
  2. Arh, det er træls at du har ændret farven på kommentarerne, men jeg er ret vild med blogtitelbilledet<3

    SvarSlet