lørdag den 30. maj 2009

sort sort snak


>>Hello, I'm still here, og ligner en lille abe der lige er stukken af fra et grønt ur, fordi at en ældre mand tabte sit ur ned i en sky der kiggede ned på jorden som var blå og gul fordi at Jens har haft en hård dag på hunden, som var ude at gå en tur i et græsstrå, der havde blå øjne og tungen var hård som en grinebidder tænkte pigen der havde dårlig samvittighed over kaffekoppen, som stadig stod på snoren ude i havet, der var hvidt som en odder der lige har mistet sin hukommelse.<<


Sådan har min lillesøster beskrevet sig selv på hendes blog.

Nu er jeg kun semi-mærkelig, for Miriam tager da vist førstepladsen.

Sort snak, tænker jeg.

5 kommentarer:

  1. Hun lyder da til at være en klog pige.. :)

    SvarSlet
  2. Da jeg så det der stog nedenunder tænkte jeg, Man det er da det Miriam har skrevet..:)
    Nå, miriam har åbenbart bare taget fra Lisebædt..
    Nå. Kom nu godt hjem den 1juni:)
    kh- ***** **** ******

    SvarSlet
  3. Kom igen med anonymiteten og de prikker der Kezia.. Det virker altså stadig ikke. (::

    SvarSlet
  4. det har jeg selv fundet på, og hvis du læste hele indlæget ville du se at Elisabeth har taget det fra mig og ikke den anden vej rundt.
    .. jeg er foresten ret smigret over at være med i dit indlæg, Blis<3

    SvarSlet